18 Ocak 2010 Pazartesi

Golden Globe Awards 2010






























Oscar ödüllerinin habercisi Golden Globe ödülleri dün gece sahiplerini buldu.Tabii ki şaşırmadık.Öyle güçlü adaylar vardı ki ödüllerin sahipleri neredeyse belliydi.Kırmızı halı seramonisi ödüller kadar önemliydi benim için.İlk izlenimim krem(ten rengi) elbiseler oldu.Bu rengi birçok kişi denemiş ama ben yakıştıramadım doğrusu.En başarılı olanı Drew Barrymore taşıyordu.İtiraf edeyim omuz ve belindeki parıltılı detayları beğendiğim için bu elbise sınavı geçti.Soft renklerin yanında siyah gözde renkti doğrusu.Gece beni şaşırtan isim ise Mariah Carey oldu.Elbisesinin içinde çok hoş görünüyor.Penelope Cruz'un da yaka detayı şahaneydi.Nazar değmiş olmalı ki ufak bir bölümü sökülmüş :)En güzel ayrıntılar bu şık elbiselerdeki çizgi formlarıydı bence ve her giyenin üzerinde harika durmuş.Gelelim gecenin en şık bayanlarına.Benim favorim Kate Hutson.Ve işte diğer favorilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails